Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
SERWIS


 

AUTORYZOWANY SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY MAREK:

  philips-logo

DOMOWE            


  

POGWARANCYJNY SERWIS MAREK:

  TYLKO RADOM (CHROBREGO)

       TYLKO RADOM (CHROBREGO)

TYLKO RADOM (CHROBREGO)

 

 

 

Przed kontaktem z serwisem przygotuj markę oraz dokładny model swojego sprzętu oraz dowód zakupu w przypadku urządzeń w okresie gwarancji producenta.

Przed dostarczeniem sprzętu prosimy o kontakt z serwisem w celu sprawdzenia czy naprawiamy dany model urządzenia. Występują urządzenia do których większość części zamiennych nie jest już produkowana lub nasze serwisy nie zajmują się naprawą danego modelu urządzenia. Zaoszczędzi to Państwa czas.

Ekspres dostarczany do serwisu powinien być kompletny, umyty i czysty. Transportowany w pozycji roboczej (w takiej jak stoi na blacie).
Zastrzegamy sobie prawo do nieprzyjęcia sprzętu z licznymi zabrudzeniami czy pleśnią.

Ostatnie przyjęcie sprzętu do serwisu następuje na 20 min przed zamknięciem punktu serwisowego. 

 

Serwis nie naprawia urządzeń rozkręconych i niezłożonych przez osoby trzecie czy z brakującymi elementami.

 

W przypadku chęci wysyłki urządzenia do serwisu poniżej załączamy "Protokół zgłoszenia urządzenia do serwisu"

 

PROTOKÓŁ ZGŁOSZENIOWY - POBIERANIE

 

Prosimy o wypełnienie protokołu w formie elektronicznej.
Protokoły wypełnione odręcznie mogą być nieczytelne.

 

Przed wysyłką prosimy o kontakt z wybranym serwisem, w celu zaanonsowania wysyłki. Wypełniony protokół prosimy włożyć do pudełka z wysyłanym urządzeniem.
W przypadku naprawy gwarancyjnej - prosimy o dołączenie do protokołu dowodu zakupu (paragon/faktura VAT).

Dane kontaktowe serwisów znajdują się w protokole lub w zakładce "Kontakt".

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl