Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Promocje
MELITTA Passione OT (Srebrny)
MELITTA Passione OT (Srebrny)
2 490,00 zł 2 390,00 zł
szt.
MELITTA Barista T Smart (Srebrny)
MELITTA Barista T Smart (Srebrny)
3 990,00 zł 3 490,00 zł
szt.
JURA E8 PLATIN
JURA E8 PLATIN
4 999,00 zł 4 850,00 zł
szt.
MELITTA Passione OT (Czarny)
MELITTA Passione OT (Czarny)
2 490,00 zł 2 390,00 zł
szt.
Produkt dnia
Jura - Filtr Claris Blue (3 szt.) - ORYGINALNE
Jura - Filtr Claris Blue (3 szt.) - ORYGINALNE
166,90 zł 158,00 zł
szt.
JURA E8 PLATIN
JURA E8 PLATIN
4 999,00 zł 4 850,00 zł
szt.
NIVONA CafeRomatica 769 - GWARANCJA 2+1 ROK GRATIS
NIVONA CafeRomatica 769 - GWARANCJA 2+1 ROK GRATIS
3 189,00 zł 3 090,00 zł
szt.
MELITTA Barista T Smart (Srebrny)
MELITTA Barista T Smart (Srebrny)
3 990,00 zł 3 490,00 zł
szt.
CONSONNI CAVALLO - FAMILIJNA 1KG
CONSONNI CAVALLO - FAMILIJNA 1KG
89,00 zł
szt.
Producenci
Reklamacja

Reklamacje

Wszystkie produkty będące w ofercie www.cafeserwis.pl są objęte gwarancją producenta lub rękojmią sprzedawcy.

W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 §1 K.C. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

www.cafeserwis.pl zobowiązuje się do pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku gdy dany produkt posiadał wadę techniczną oraz w przypadku wady powstałej w wyniku dostawy.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Cafe Serwis

ul. Chrobrego 54, 26-600 Radom
z dopiskiem: "Reklamacja"

Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez www.cafeserwis.pl

www.cafeserwis.pl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania przesyłek wysyłanych za pobraniem lub na koszt sklepu.

WAŻNE

  • Odbierając przesyłkę z zamówieniem, sprawdź stan przesyłki.
  • W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl